Dobrodziejstwo kaszy

Wróćmy do diety naszych przodków i przekonajmy się do kasz – zdrowej alternatywy dla ziemniaków lub ryżu. Nie ważne, jak przygotowujemy kaszę jaglaną – czy na słodko, czy jako niesłodkie danie obiadowe – bez wątpienia stanowi ona cenne źródło witamin i substancji odżywczych. Warto czasem zrezygnować z typowych ziemniaków podawanych do mięsa na obiad na korzyść kaszy jaglanej. To drobne urozmaicenie może pozytywnie wpłynąć na nasze samopoczucie i kondycję zdrowotną.

 

Każdemu zdarza się czasem przejeść, zwłaszcza podczas rodzinnych świąt. Czujemy się wtedy ciężko i szybko zauważamy zmiany w sylwetce. Kasza jaglana pomoże nam i z tym problemem, nie musisz się niepotrzebnie głodzić. Posiłki przygotowane z jej dodatkiem są lekkostrawne i sycące, dostarczają energii na długi czas, a błonnik w nich zawarty pomaga w trawieniu. Zawarta w niej lecytyna pomoże dodatkowo w regulacji poziomu cholesterolu we krwi. Kasza jaglana oczyszcza organizm, który z jej pomocą pozbywa się nagromadzonych przez dłuższy czas toksyn. Przy odchudzaniu należy przygotowywać potrawy z kaszą jaglaną, jednak z minimalną ilością dodatków, zwłaszcza tłustych mięs.

kasza jaglana

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Facebook